REGULAMIN KIERMASZU UŻYWANYCH
PODRĘCZNIKÓW
1. Kiermasz używanych podręczników dla prowadzi biblioteka szkolna oraz Samorząd Uczniowski.
2. Celem kiermaszu jest umożliwienie sprzedaży i zakupu używanych podręczników przez uczniów naszej szkoły.
3. Używany podręcznik może sprzedać każdy uczeń szkoły lub jego rodzice (opiekunowie).
4. Biblioteka szkolna pośredniczy tylko w sprzedaży i nie pobiera z tego tytułu żadnych prowizji.
5. Podręczniki przeznaczone do sprzedaży wyceniają uczniowie, przy czym cenapodręcznika używanego nie może być wyższa niż 70% wartości podręcznika nowego. Przy wycenie należy uwzględnić stan podręcznika, za który odpowiadają sprzedający uczniowie. Nie sprzedajemy ćwiczeń wypełnionych długopisem.
6. W wyznaczonym dniu, uczeń pod nadzorem nauczycieli samodzielnie dokonuje sprzedaży lub kupna używanych podręczników po określonej cenie.
7. Zarówno uczniowie sprzedający, jak i kupujący zobowiązani są o dokładne zapoznanie się z wykazem podręczników obowiązującymi w następnym roku szkolnym. Spis dostępny będzie w trakcie trwania kiermaszu w gablocie przy wejściu do szkoły.